caye caulker

okej seriöst förlåt för uppdateringen. kan säga det att internet uppkopplingen nog var bättre på 1700 talet än vad det är här. Men kom igen ön har bara en endaste bankomat som får slut på pengar efter en dag och fylls på en gång i veckan och folk kör omkring i pytte små golf bilar på gatorna så det är ju kanske inte så märkligt om det är lite dåligt med internet här ändå.

Jag och Linn lämnar Belize ikväll för att åka tillbaka till Playa del Carmen och förhoppningsvis jobba på Hostel Rio och på brännan. Ska bli nice!

Igår råkade det bli lite vildare än vi hade tänkt tror jag. Planen var att ha en stillsam hummer middag vid havet men vi mötte några kanadensare som hetsade att vi skulle pierca oss och vips så gjorde vi det. Efter ganska många deciliter rom. Linn piercade örat, Lila gjorde läppen och jag gjorde den dära lilla brosk biten vid örat. Med kanyl. Skrek ungefär tills jag tappade rösten, åt helvete vad det gjorde ont, och blodigt var det också.
Skulle aldrig ha gjort det nykter, tacka gudarna att det finns rom på öde öar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0