guaccamole kriget

Hola amigos! Världsvant va? Idag har vi varit på två museum och klappat ekorrar. Ja ni hörde rätt, eller typ. Ekorrarna har typ klappat oss iafl, sommar sjukt många och sjukt stora och sjukt tama. Riktiga gullisar. Just nu håller jag och Linn på och lagar svenska tacos till Adrian och hans kompis Juan. Råkade utmana Adrian (tvättäkta mexikan) i att göra den bästa guaccamolen. Hoppsan! Men så säker är jag fan på min guaccamole, dan är bara bäst helt enkelt. Börjar däremot bli lite nervös nu när jag kollar på honom när han gör sin, den innehåller inte ett skit av det min gör förutom avokado då. Anyhow, Linn är domare och om hon dömer fel så kommer hon få bära allt shampo, all solkräm, datorn och alla våra böcker resten av resan. Kul för henne!

Uppdaterar er senare om guaccamole kriget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0