mexico city

Okej sorry för två dagar av blogg död men jag har faktiskt inte haft tillgång till wifi förstår ni.

Lämnade LA för Mexico i söndags och var sjukt peppade tills vi fick reda på att planet hade gått sönder och vi blev två timmar sena så vi missade vårt anslutningsflyg till Mexico city. Bara underbart! När vi äntligen skulle hoppa på planet till Mexico gick det också självklart sönder så istället för att komma fram vid 8 tiden på kvällen kom vi fram mitt i natten. Bara underbart igen! Då hade vår stackars vän dom skulle möta oss på flygplatsen suttit och väntat på oss i flera timmar och missat mina desperata försök att nå honom. Anyway.

Vi bor hos min systers kompis Adrian som är stans största gullis och vi trivs jättebra. Han är utbildad guide så han är ju the perfect man att visa oss staden så idag har vi varit och kollat på en turism och klappat lite hundar. En bra dag helt enkelt. (Mamma, vet att du är intresserad av raserna, det var en Labrador och en chihuahua, gosiga)

Mexico city är så nedrans jävla stort, över 25 miljoner jäkla människor bor här och när vi flög över staden såg den ut som en vidrigt stor lysande gul pannkaka.

Nu ska vi sova. Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0