sjukstugan på chestnut street

Jahopp. Nu är klockan tre på dagen och vi har legat inne och sovit all day long. Lika bra. Linn och Eve mår som skit men jag känner mig sjukt mycket bättre, olé!

Han vi bor hos tjatar en jävla massa om att festa hela tiden vilket är jäkligt jobbigt när vi är så jävla sjuka hela tiden. Han har försökt få ut oss sedan dag ett och ikväll känns det inte som att vi kan smita undan mer. Ååååh. Eftersom jag är friskast känner jag på mig att jag kommer att behöva ta tag i det här själv och det ser jag inte alls fram emot. Trycker iallefall i tjejerna alla piller jag äger för att dom ska bli pigga tills ikväll.

Då vet ni! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0