control your fucking kids

Vet ni vad jag hatar mer än störande barn? Jo vuxna som inte kan kontrollera sina störande barn. Det gör mig skogstokig, finns inget värre, dom borde inte få ha barn.

Har stött på alldeles för många skitingar och skitföräldrar det senaste halvåret. Mestadels i Sydamerika på alla jäkla bussar vi åka med, helvete villa hemska barn det finns där borta.
Hur kom jag att tänka på det då? Jo för att det sitter en odåga vid namn Alice framför mig och Linn på tåget till Göteborg. Hon har suttit och slagit med armstödet hela resan nu och ingen gör något, sen sitter hon och stirrar på oss när hon gör det. Jag har redan sagt "sssssh" till henne och skakat argt på huvudet men hon fattar ju ingenting.

Förälder låtsassova med jacka och solglasögon och musik i öronen och inte kolla på henne så hon inte blir uppmuntrad, skitunge!

https://cdn2.cdnme.se/656342/6-3/pic_51b1af83e087c309082f804b.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0