inka va

Älskar att vi har legat och myst i fem dagar utan att ha en tanke på att vi har en del saker att ta tag i. Insåg vid halv sju hugget att vi var tvungna att lämna Loki och flytta oss till ett annat hostel som heter Milhouse för att styra med förberedelserna inför vandringen. Väl där hade vi tydligen helt missat den gemensamma genomgången och dom var lite småsura över att behöva dra allt igen för oss men what the heck! Fick också den mindre fina nyheten att vi det tydligen inte ingick en Perukan var som skulle bära våra saker under vandringen som dom sa att vi hade när vi beställde de luxe eller all inclusive paketet vilket man faktiskt skulle kunna tro när man hör namnet.

Efter det blev det bråttom, vi var tvungna att kuta runt i en stad som vi inte känner och som dessutom inte har syre så det räcker till alla innan butikerna stängde. Ingen av oss hade rätt kläder, inget toapapper och inget godis men efter att ha sprungit runt en timme lyckades vi nästan få ihop allt.

Nu är klockan fem och vi ska gå snart, och kommer inte ha wifi tills på lördag så gråt inte om jag inte uppdaterar. Har redan så sorgligt mycket träningsvärk från tidningen och det känns inte som världens bästa start men det är väl bara att bita ihop, vi kommer ju ändå få mer. Känns underbart att jag inte har rört på mig sedan slutet av november och sen rivstartar med en fyra dagar lång vandring som många säger är rätt så tuff. Tränar man på hög höjd räknas det som doping föressten, det har jag lärt mig, vet inte varför men så är det. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0