kick ass måndag

Blod och jag i Cuscou.
 
igår, kick ass bra dag. fick en söt och lydig häst. hästarna här var inget likt hästarnanär vi red i Peru, kan knappt tro att det var samma djur art ens. var psykiskt stressad konstant i dom tre timmarna på Blod i Cuscou och fruktade för mitt liv. Odein som jag red på igår såg man inte revbenen på och den försökte inte heller bita andra hästar eller slänga av mig, lyxigt. Vi hade inte heller hjälm den här gången men hästarna var så snälla så jag var inte nervös en sekund. Måste erkänna att jag kände mig liiite grym när jag galopperade omkring på tobaksfälten med utsläppt hår, liiite grym. Efter ridningen fick vi steak lunch där vi fick äta och dricka hur mycket rödvin vi vill så jävla awesome. Kvällen avslutades med BloodBombs och pool bad, kick ass måndag helt enkelt.
 
Har så kriminellt mycket träningsverk idag, kan knappt använda armarna och borta tänderna, dom ser helt svullna ut. Nu har jag nästan jobbat klart mitt första arbetspass som bartender, är rätt grym faktiskt. Imorgon ska jag med några britter på roadtrip och kolla på några berg, Linn jobbar så hon kan inte hänga med tyvärr. Ja ja, gotta go, got shit to do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0