lawyered

Glad påsk på er då allihopa. Det har ju varit ett himla tjat om påskmat, fjädrar, påskägg osv på instagram och Facebook så vi kände att vi bara inte kunde missa denna underbara högtid även fast vi är på andra sidan jorden. Vi planerade igår att fixa ett varsitt påskägg till varandra och he det idag men det hände ju bara inte. Men man kan ju bara inte missa påsken sådär kände vi så Linn fick resterna från min gamla chips påse, gul var den faktiskt också så det var lite extra påskigt. Vi får se vad jag får för spännande av henne sen då. Vi bor ju mitt ute i ödemarken at the moment så det är ju inget snack om att åka in och köpa något så jag antar att det blir något hon hittar i köket eller på gräsmattan utanför kanske, spänning.
Hade precis världens bästa Skype med världens bästa Bea och jag saknar verkligen henne så det gör ont. Inte ont som när man slår sig utan mer det ontet man får när man får kramp.

Jobba och ösa ikväll då som vanligt, blev lawyered igår föressten. Kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0