mamma marie dagen

Igår tänkte vi extra mycket på mamma Marie, varför då då? Jo för att hon är ett vin fan av högsta rang och vi gjorde en heldags vinprovning lite i hennes ära. Vi åkte bil i fyra timmar till en stad jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på och drack viner som jag tyvärr inte heller kommer ihåg namnen på av druvor jag inte vet vad dom heter men gott var det! Vi drack ett vin som var så gott så ingen av oss visste vad vi skulle ta oss till, man ville kasta ur alla kläder, sovsäckar, skor och presenter ur våra stora backpacks och bara fylla upp väskan med det vinet och bära runt på det istället. Min väska är 80 liter, fatta det i vin!
Har tyvärr inga bra bilder på mobilen så ni får två från i förrgår när jag var på roadtrip med Ersan, Mark och Nathalie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0