sorgligt men sant.

hola!
kom precis hem från linköping och gissa vad jag gjorde där? det är inte precis så att man åker till linköping utan att få en belöning, hualigen. jo, köpte fyra freakin the sims spel för tvåhundra spänn. helt insane. för er som inte förstår proportionerna på det här kapet så kostar vanligtvis ett spel typ trehundra spänn, nu fick jag fyra för två hundra. galet. det roliga var att jag köpte dom på blocket av en tolv årig tjej som hade vuxit ifrån dom, det känndes lite akward. however, jag ä-l-s-k-a-r the sims, har gjort det sen jag var sju och kommer göra det tills jag dör. jag älskar nog the sims lika mycket som en mor älskar ett barn skulle jag tro. så nu har jag avslöjat mitt nördiga och våta intresse.

nu är alla spel installerade så nu kommer jag troligtvis stänga av mig från omvälden i ett par dagar, CIAO!

   nästa gång jag uppdaterar kommer ni få se vad jag ätit till lunch de senaste dagarna. jag svär. hejs!
nästa gång jag uppdaterar kommer ni få se vad jag ätit till lunch de senaste dagarna. jag svär. hejs!


Kommentarer
Postat av: juan jacb beäzta killen evah

jag tycker d8u är bäst puss

2010-11-17 @ 21:31:45
Postat av: Q-tofffffffe

de bästa med sims är väl ändå deras språk. helt ofattbart och cpskadat!

2010-11-17 @ 22:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0