frackvecka

åh! idag börjar frackveckan för ebers kära 93 or, är så jädra avundsjuk. minns själv hur jädra taggad jag var förra året när vi skulle ha det. dock spårade den lite för mig, inte spåra på ett party sätt då utan jag blev freakin dödssjuk den veckan. en sån fet jädra o-timeing, gjorde goda försök varje kväll men lyckades typ inte hålla ut innan solen gått ner och det mina vänner är fattigt av en frack.



man skulle kunna tro att jag var deckad men jag var döende

however, är fett jäva övertygad om att dom kommer att ha feeeetttt med kul den här veckan. jag är inte som alla äldre generationer av avundsjuka frackar som trackar ner på dom nya frackarna utan jag säger det här med hela mitt hjärta, have fun!

nu släpper vi en liten bildbomb från vår vecka, enjoy!



mm..skogsbär



haffare



fåglis



lammkötts haffare



rännstensmarsch


Kommentarer
Postat av: Bea

Åhh, asså fan jag tjuter nästan över hur jävla kul det var och hur jädra avis jag är, skulle fan göra om det igen! Men som sagt have fun!

2011-08-29 @ 20:18:11
URL: http://beanation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0