god jul nästan

nu är det den 24 och det är jul på riktigt, inte den 25 som vissa verkar tro. till och med folk härborta tycker att det är fel att fira den 25 eftersom jultomtem faktiskt åker runt med julklapparna på natten till den 24 och varför låta dom ligga och skräpa under granen en dag extra? ni hör ju själva det är ologiskt. vi firar iallefall den riktigt julen med våra kinesiska roomies framför en film med en skål pasta, så glammigt blir det. imorgon ska vi iväg på julpicknick vad et nu innebär men det blir shysst. så tänk på mig när ni dricker eran glögg, för jag är avundsjuk på den. men vi får väl ta och kompensera lite med att värma lite saft eller något och käka lite russin.

drömde föressten att jag gick en promenad med jack sparrow genom hela norrköping inatt, vi höll hand hela tiden men det värsta var att han hade så lena händer att dom bara gled ur varandra hela tiden. mycket jobbigt. här om dagen drömde jag att jag träffade russel brand och råkade fälla honom. ÅH så pinsamt.



nu går det tydligen inte att lägga upp några nya bilder så ni får nöja er med den här charmiga. god jul allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0