puss bea


vill bara säga att jag har troligtvis norra eurpoas bästa vän. hon heter bea och när hon inte klär ut sig till gravid kvinna och köper alkohol eller får stolar i ryggen så gillar hon att skrika åt killar att dom kör dåliga raggnings repliker när dom inte är menade åt henne. hon blir jättearg när hon blir hungrig och hon har också ganska lätt för att gråta när hon blir arg. en gång kastade hon en hel korg med knäckebröd över en kille, då var hon också hungrig. hon gillar att doppa pommes frites i vanilj glass och det låtsades jag också som att jag gillade för att hon skulle gilla mig förut.
vi har gjort två saker vi inte vill prata om för att dom är så jobbiga att tänka på. en sak kan jag nämna och det var att vi en gång skulle käka hennes mammas potatis och purjolökssoppa efter skolan en gång. den smakade inte riktigt rätt så vi saltade och saltade och salatde och det gick väl an så vi käkade upp det. nu i efterhand vet vi att det var vanlijvisp vi åt och inte soppa, otroligt jobbigt att tänka tillbaka på. en gång tappade hon sitt BH ilägg mitt på golvet när vi var på klassresa och sa att det var ett hålfotsinlägg, fast jag var en god vän och sa inget om saken även fast jag ville. jag minns det första jag och bea någonsin pratade om, det var när jag hälsade på på waldorf innan jag började där. jag frågade om det var god mat i skolan och då sa hon "ja gud ja, vi får jättegud mat här. grönsaksmedaljong tex, det är jättegott. fast en gång såg jag kocken klia sig i röven när han stog och lagade mat" . kan ju säga att jag var skapligt sugen på att börja där sen. är dock sjukt glad att jag stog ut fyra år med eurytmi, näverslöjd och sån där vattenfärgsmålning när man inte fick använda några starka färger och måla typ sjuttio lager för att det skulle synas dör nästa år har vi känt varandra i tio år om jag tänker rätt. PUSS på det och PUSS på dig, ville bara säga det!







försökte hitta den dära bilden på oss under förra student veckan som vi båda i smyg tyckte att vi var så snygga på och erkände det för varandra och blev jätteglada, men så blev det inte!

Kommentarer
Postat av: Bea

Haha plus att jag är sjukt pinig på bussen när jag garvar högt och tjuter om vart annat när jag läser detta! Du är så jävla bra Aina! Och om jag är norra europas bästa vän så är du östra Europas bästa vän (folk har ju alltid sagt att du ser ut att ha lite Balkan blod i dig). Tusen fistar med kärlek till dig!!!!!!! <3

2011-11-26 @ 08:28:43
URL: http://beanation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0