sweetheart

världens bästa sötaste fast argaste lillasyster fyller sju år idag. känns lite småsorgligt att missa hennes födelsedag och det värsta är att det tydligen inte går att skicka sms eller ringa från min mobil just nu så jag kan inte säga grattis. buuuh. köpte iallefall två målarböcker till henne innan jag åkte så det är väl lite plåster på såren. minns att det jag önskade mig mest av allt när jag var liten var att någon dag bli svart, eller krönas till indianprinsessa. så blev det inte tyvärr men jag känner att jag tagit mig igenom livet rätt bra ändå för att inte vara indianprinsessa. dock fick jag en brun kropssfärg som jag målade mig med för att bli lite mörkare, gjorde dock misstaget att hoppa i badkaret direkt efter så det blev ju som det blev.

nog om det. PUSS på min lilla sweetheart ändå.


jätte jätte jätte gammal bild på oss när hennes hår var kort och mitt skiftade i orange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0