är lite praktisk

hej vänner. gissa vad? imorn åker jag till Malta, har lite fixed feelings kring det men det blir bra. har massa saker att göra idag men jag blir såå stressad och nervös så att jag typ bara går omkring hemma och drcker yoghurt och struntar i att jag egentligen behöver packa och städa och tvätta och fixa. men sån är jag, yoghurt blir min terapi idag helt enkelt. har även varit runt halva stan och gjort massa ärenden, som att typ handla låss på HM. för lyssna här, HM finns inte på malta. helvetet har ju frusit till is.

går allt som det ska i Malta blir allt bra, går allt inte som det ska så kommer jag hem och det blir också bra. fast då kommer det kännas som en stor fail. så vi håller tummarna och hoppas bara, orkar inte riktigt tänka på det för det gör mig nervig.

nu till lite praktiska detaljer vill ni få tag på mig så är det bäst att lägga till min skype den heter AinaLesse rakt upp och ner, lägg till den vänner! mitt mobilnummer komnmer att försvinna på torsdag den 29 och då kommer jag att fixa ett nytt malteiskt nummer. mer om det sen. annars kommer det mest vara här jag håller mig uppdatead. åh vad jag känner mig tråkig. men vill ni veta ngt kuuuuuul, det ska vara sol här hela veckan och vet ni vad det är för väder resten av veckan i Malta? jo blixt och åska. shysst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0