dag nummer två

hola! idag har vi varit runt halva stan och sökt jobb (fick inte jobbet på betsson för er som missat det, skit). men jag har inte tappat modet för det! vi har sökt jobb här i st. juliand där vi bor för det finns en del affärer och sånt här. så länge ska vi kanske jobba på nordic bar (där vi sov) som bartenders ett tag tills vi hittat något bättre, och det kan vara kul det med. känns som alla måste ha testat på bartendring någon gång i livet innan man dör annars är man vek, man behöver inte heller någon utbildning så det är bara att blanda hej vilt!

nu ska jag hjälpa den flöjtspelande nakna mannen här bakom mig med middagen. vi lyxar till det ikväll med spaghetti och köttbullar på burk. Puss-och-kram!


nakna flöjtspelande kocken


Kommentarer
Postat av: Lo

Asså jag typ dööör så söta o sköna är ni. Slutar ni skriva här låter jag er betala min biljett ner så jag kan komma o sparka igång er igen! PUSS

2011-09-30 @ 00:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0