NU fattar jag!

NU är det precis en vecka och precis NU inser jag det påriktigt. har lixom ställt in mig på att dra så jädra länge men tanken på det har alltid varit så difus. eftergt i att ha hängt i christines soffa hela kvällen med tjejerna så inser börjar jag inse hur jädra mycket jag kommer att sakna dom och allt här hemma, det jag en gång kräkts på lixom (inte tjejerna såklart). Det känns så sjukt attt tänka på att jag inte kommer att kunna träffa dom på hur-länge-som-helst, och jaaa jag vet att det finns skype men det är inte samma sak och jag är för att vara ärlig sjukt jädra dålig på att höra av mig även fast jag vill!
att jag blev så jäkla emo just nu och idag kan bero på att det har avrit en ganska "stor" sag för mig, eller typ inte stor men överväldigande? emotional? först och främst för att det är precis en vecka kvar tills vi sticker, sen också för att jag slutade jobbet på Max idag.

Det är själva FAN vad allt har gått fort, känns som att det var typ två veckor sen jag tog studenten. det är inte bara sommaren som har gått fort utan typ allt? inte för att låta för djup men, livet i övrigt!


Förlåt på förhand över mitt EMO inlägg men känner inte att jag har ngt possitivt att skriva förutom att jag idag för första gången på typ ett och ett halvt år dagen till ära målade naglarna. man måste ju fira lite att man har friheten att göra det nu när man inte längre jobbar på en restaurang! Iafl, för att komma i samma mood som mig just nu tycker jag att ni ska lyssna på låten nedan och kolla på bilderna för det får iafl mig att gråta. Adios! ♥



































Kommentarer
Postat av: Linn

<3

2011-09-21 @ 09:23:44
URL: http://linneleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0