torsdags

Aa idag är det torsdag för dom som inte visste det redan. Är på väg i bussen till jobbet at the moment och har precis lunchat med gamle räven David, bäst. Kul att träffa den gamle katten igen!

Igår var jag hos mamma och mös gärnet och hade present utdelning och matade lamm. Ja annars är det inte mycket som händer här i Sverige faktiskt, mycket mys och jobb bara. Inget fel med det men jag känner verkligen att jag saknar Sydamerika så jag vill tjuta. Åh. Ja ja what to do jg vänjer mig väl snart..

En bra sak till jag kom på med att vara hemma är att jag kom i ett par av mina jeans som satt jäkligt tight när jag åkte. Nu är dom nästan lite slappa, heja Aina tydligen har fem månader av party och pasta inte förstört mig helt och hållet iafl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0