soap

Nu när jag håller på att flytta hemifrån och i princip endast går omkring i inredningsaffärer och tittar har jag kommit på en riktigt larvig trend. Överallt på saker står det typ text på saker vad det är, tex dom här badrumsgrejerna på bilden. På tvålpumpen står det "soap" och sådär fortsätter det överallt på allt. No shit lixom att det ska vara soap där? Till och med retards fattar det,och snyggt är det inte heller. Inte någonstans, hur larvigt som helst. Ja det var det jag skulle säga om den saken!

Annars då, Skärblom var hemma i helgen och vi släppte utgång och hade skitkul. Imorgon ska jag extraknäcka på Max och på tisdag börjar jag så smått med Stockholmsflytten och målning av lägenheten. Kommer äga! 

Japp nu ska jag packa vidare här. Hörs då!






Kommentarer
Postat av: Louise

Hahaha ja det börjar faktiskt gå till överdrift.. Eller "diskmedel" i typiska diskmedelsflaskor. Ser urlöjligt ut.

2014-02-06 @ 17:59:35
URL: http://vitmossa.blogg.se
Postat av: Emelie

Kolla in www.coozie.se vi har massa inredning ;)

2014-02-06 @ 21:57:38
URL: http://eemsn.blogg.se
Postat av: Fernando

vilken max jobbar du på (vart nånstans)

2014-06-07 @ 19:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0