adios!

tjäna!
gissa vad jag gör? jo jag dricker öl såhär en torsdagskväll. jag som inte ens tycker om öl!
är förövrigt i sthlm hos min moster och kusin since jag åker imorn bitti halv fyra. wihey!
var på finis bowling på hugo igår men drog hem innan tolv. kan väl lungt säga att det var första och sista gången jag går på partybowling. inte för att låta negativ eller vara elak mot finis men det var sämst.
det som var roligast med kvällen var just bowlingen och jag tycker inte ens om bowling! drog iafl hem och packade onykter vilket reulterade i att jag glömde caspers present hemma. jävla skit.
drar som sagt imorn och håller alla mina tummar att mitt jäkla flyg går eftersom frankrikes flygplatser är stängda och jag mellanlandar just i frankrike såklart.
inte för att jag är en hejare på att uppdatera annars men jag ska verkligen försöka slänga iväg några inlägg när jag är borta.
PUSS PÅ ER AMIGOS!
jag och min kusin för 2 år sen kanske ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0