det gör mig skogstokig

ey, godmorgon!
eller god morgon och god morgon, har varit vaken sen tio hunnit åka fram och tillbaka från stan redan. skulle jobbat idag men det blev ett litet missförstånd skulle man väl kunna kalla det. så jag gick upp, åkte buss till djäkneparksskolan och gick hela vägen ner till Max i snöstorm för att få reda på att jag inte alls skulle jobba. så det var bara att traska tillbaka igen i motvind och läckande skor. skapligt skön start på lördagsmorgonen, yes.

kommit på en grej som gör mig absolut galen nu när det är snö ute. det är när man går på ett trottoar som lixom bara har en liten upptrampad gång som man kan gå på och några går långsamt framför en. det enda sättet att komma förbi är ju typ att preja ner dom i snön eller att själv gå utanför "stigen" vilket resulterar i att man alltid får snö i skorna. det här händer mig fan alltid, men det kan väl bero på att jag går mycket snabbare än medelsnittet. det gör bea med och det är sjukt tur.

aja, LUSHIA ikväll iafl. det ska bli kul, har dock inte fått tag på ngn stjärngosse strut and that could be a problem.

vill föressten att alla skänker en tanke åt bea för hon har fått urinvägsinfektion den lilla kraken.



stackars beas urinvägar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0