lite håkan hår?

HOLA!

insåg idag att jag inte uppdaterat på hela FEM dagar! inte för att jag uppdaterar ofta men fem dagar är lite väl lång tid!
idag har jag spenderat lite quality time med mor min, vi har åkt till vårat favorit ställe i hela världen, IKEA, och spanat runt. passade även på att äta ett gäng pizzaslices där enligt tradition.
efter ikea drog vi runt på mammas alla olika ärenden, köpte bla en shysst batman dräkt med muskler till min kusin. riktigt tjusigt. jag investerade i att köpa en målarbok att ha på mina cirka 60 flygtimmar fram och tillbaka till australien. det störiga var att mamma tyckte det var så pinsamt av mig att köpa en målarbok att jag fick köpa den själv och låtsas att det var en present. konstigt? känns som att det alltid är jag som skäms för henne, förstår faktiskt inte vad det är för fel på en barbie målarbok?

"nu behöver du iallefall inte oroa dig över att någon kommer att försöka ragga på dig på planet om du sitter med den där"

praktiskt skulle jag säga!

imorn har vi lilljul med tjejerna och det ska bli mys, det är ju freakin sista gången jag träffar dom det här året! holy shmoly!
hörde på P3 att dom auktionerar ut en bit av håkan hellströms hår. övervägde seriöst att lägga ett bud och ge det till tjejerna. kan tänka mig att det skulle uppskattas av någon otänkbar anledning!




la familia på den vackra båten ALIBABA VIP i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0