lite luschia

yesh. var jue lite LUSCHIA i lördags as i told you.

började lite lätt hos gustav för att sedan dra iväg till cubebar där vi hade ett riktigt fin uppvisning. sjung drömhus på kareoke maskinen med alicia. är seriöst förvånad att dom inte ringt från något stort skivbolag efter den showen. kommer ihåg att någon i personalen skriker till mig "NEJ, NEJ, NEJ tjejen slicka inte på mikrofonen!" fan typiskt mig och slicka på allt, tänk alla som slickat på dom dära mikrofonerna innan mig. damn. 

drog iafl till massa andra ställen och slutade upp på hugo. men som alltid så tappar jag bort alla och vandrar alltid omkring ensam när jag är ute. helt otroligt. smyger alltid runt och försöker se cool ut även fast jag totally lost.
tillslut var det bara jag kvar iklädd nattlinne och stjärngosse strut för att alla andra hade dragit hem eller bytt om. inte så värst kul. har aldrig blivit så trakasserad som jag blev i lördags, det var säkert minst 70 pers som höll på och dra i min jävla strut och alla tyckte att dom själva var as busiga och roliga. blev tillslut så arg att jag skällde ut ngn stackare på Max och skrek att jag skulle döda honom om han rörde struten. sjukt irriterande. så ett gott råd, rör inte folk med huvudbonad någonsin.

however, summering av kvällen : äckligt kul.



skönsång på Mac Donalds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0