onsdag

god morgon barn!

lyckades ställa klockan alldeles för tidigt, inte helt ovanligt har ju aldreig varit någon hejare på klockan precis. sitter iafl och lyssnar på Backstreet boys, riktigt hårda killar det där. försöker att göra en 90 tals spellista på spotify men eftersom jag endast lyssnade på Tomas Di Leva under 90 talet så är det svårt. skulle behöva lite tips faktiskt!
anser ju att ABBA och 90 tals musik som typ Drömhus och Bomfunk MC's är den bästa musiken i alla lägen, försöker alltid att sätta igång såna låtar på fest men på något vis stänger någon alltid av dom typ 17 sekunder in i låten. illa tycker jag.

however, ska ha religion/svenska prov nu på morgonen och jag har inte pluggat ett jotta så att säga men jag är optimistisk!

ska också på Max Vip invigning av den nya restaurangen i ingelsta med linn idag. gratis orginalburgare och campange, fancy!
tar även med mig bea och el erico så att dom kan äta upp sig lite. 
 



så kan det gå när inte haspen är på!


Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - Foto

Lägger strax upp bilder sen smyckesplåtningen :D!

2010-12-22 @ 16:40:48
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0