mother

sissådärja nu har man raftat också. sjukt kul, rekomenderar det starkt till alla överallt. ska lätt kolla upp rafting i sverige, det borde ju typ finnas i norrland med alla älvar och sånt right? vi överlevde iallefall, alla fingrar och tår är kvar. dock fick jag en jädra paddel i ansiktet men det överlevde jag, man är ju en viking.

jahaja, imorn är det ju nyår och grejer. hallelujah. vi ska på en hemmafest med sarong tema, kan bli intresant. jag äger ingen sarong så det kan bli mycket intressant som sagt. har också kommit på två nyårslöften men en av dom vill jag inte skriva på bloggen för det rör en annan person och det andra löftet är nog bara bäst att inte skriva ut på internet helt enkelt. jag ska nog ha på mig lösögonfransar imorn, yaaaaay. har inte haft det sen i somras, yaaay. om jag inte lyckas få tag på en sarong och tvingas gå naken så kan jag kanske avleda uppmärksamheten med mina långa fransar.

ja ja, nog pratat. släpper lite bilder från idag iallefall, take care!





mother hette en av ställena med massa sten föressten, mycket action. love mother!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0