Queenstown

Hola everybody. nu har det gått ett tag sen jag skrev sist and I am so sorry. nu är vi iallefall i Queenstown och bor hos min bror Dylan. Queenstown är sjukt sweet och det är sjukt sweet att träffa mina bröder och min padre igen. Dylan har ett sjukt nice hus med stans sjukaste utsikt över sjön och bergen, verkligen en killer view. Hela Queenstown är en jädra killer stad faktiskt, sjukt mysig och sjukt mycket shysst att göra. Imorse kom pappa över och vi drog ner till stan och käkade frukost, det är verkligen sjukt intense att vara med honom. Även fast det är nice så blev jag typ helt matt efter bara 20 minuter, sjukt intense som sagt. Det är vääääldigt mycket snack och det är ganska jobbigt för man ska typ tro på 20 procent av vad han säger har jag lärt mig, så om han säger att han har käkat en hel vel en gång tex så är det troligtvis en liten fisk han ätit, typ. Ganska dåligt exempel men det är så på ett ungefär.

Efter fruktosten drog vi till ett bungy ställe och kollade på när folk hoppade. Asså jag fattar inte att folk inte får mer panik än vad dom fick, jag trode typ att hälften skulle börja gråta och svimma och balla ur men inte en ända gjorde det. Är så sjukt nöjd med att jag bestämt mig för att inte hoppa bungyjump, sjukt nöjd. Men imorn ska vi iallefall köra white water rafting och det mina vänner ska bli riktigt nice.

Nu ska jag fortsätta kolla på Casper när han försöker prata med pappa, mycket underhållande. Hejdå!






Kommentarer
Postat av: alice

ååååå vad kuuul! hälsa casper! och pappsen! saknar dig pruttis!

2011-12-29 @ 18:54:17
Postat av: Aina

Åh jag saknar sönder dig med min lilla älskling! Casper hälsar tillbaka!

2011-12-30 @ 10:32:17
URL: http://ainabanaina.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0