hejdå morfar

nu är klockan snart åtta och jag kom precis hem från morfars begravning. det var så himla fint och så himla sorgligt och jag grät så himla mycket så jag tror kanppt att det finns tårar kvar faktiskt.
planerna efter begravningen var att kanske svänga förbi PULS och stopskivan men helt ärligt så känns det för makabert att springa iväg på party efter det här + att jag inte är sugen + att jag är fruktansvärt trött, har nog inte insett hur mycket jag har gått och spänt mig inför det här så nu när det är över känner jag mig ungefär som en säck potatis.

så, nu ska jag lägg mig i soffan. äta resterna av maten. och sen sova.

PUSS och godnatt och hejdå morfar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0