slöjda lite i helgen då!

hola! okej nu är det så att jag lovar och svär på mam.. nej inte mamma men på pappas liv att jag ska uppdatera varannan dag, MINST. så, capish?
känndes helt plötsligt så himla ovärt att ha varit i skolan hela dagen när jag precis insåg att jag helt ärligt inte gjort ngt vettigt alls utan istället spanat runt efter en studentklänning hela-jävla-dagen. kunde ju lika gärna varit hemma och gjort det! 
stopskiva äre nu på fredag också, är däremot osäker om jag kommer kunna gå på den. känns dock onödigt att missa citronätartävligen (vilket jag kommer äga sönder alla i).
råkade också precis att klicka hem ett par skor från nelly, shit. där rök både pengarna till beas födelsedagspresent och stopskivan. så jag får väl helt enkelt sitta inne i helgen i mina skor och virka eller snickra en present till bea som man gjorde back in the days.

ae godnatt på er, klockan är snart halv åtta och hög tid att få sin dos av dexter och sova.



mys med mitt munsår

Kommentarer
Postat av: CJ

Såg bilder på dig i Emma Roodlas blogg. Jisses vad du är vacker!

2011-07-11 @ 23:32:26
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0