roadkill

jahaja, här sitter jag på mcd och syndar igen. det typ kryllar av barn här av någon anledning, det har typ redan varit tre skolklasser här och käkat av någon anledning. tycker så sjuuukt synd om de stackars krakarna som jobbar här, minns själv hur det var när en klass med trettio ungar kommer och alla vill ha typ massa avancerade glassar och lyxschakear och grejer, och när man hjälp alla barnen så kommer en buss med ett basketlag som är skithungriga och ska typ ha massa specialbeställningar och extra mycket av allt.

läste att det var snö och strömavbrott i sverige, haha säger jag bara. här äre snöfritt och vi har massa ström men vi får inte fira jul på riktigt och vi kommer inte heller parta på juldagen eller ha ett särskilt roligt nyår troligtvis så det går väl jämnt ut. känns som att ju mer det närmar sig jul desto mer kommer jag längta hem faktiskt. ush, men vill ni göra mig glad äre ju bara att skicka ner julklappar hit. inte svårare än så!

imorgon ska vi börja jobba faktiskt, alla säger dock att det är skiiit trååååkigt att thinna äppelträd (typ plocka bort dom små äpplena så att det ska växa bättre?) ska hålla på med det kalaset i en månad typ sen ska vi plocka körsbär och det är tydligen lite roligare. plus att man kan käka dom när man jobbar kanske?




körde föressten på en fågel här om dagen, det är mitt livs första roadkill och jag är inte stolt över det. kanske världens fulaste bild på mig förövrigt men fågeln är ju död så jag drog det långa strået ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0