update

HEJ vänner! Nu ska jag vara jättesnabb för jag vet inte hur ång tid jag har kvar på internet. nu är i iallefall i Nelson som ligger ganska nära där vi ska jobba i december, det är fett nice här. mucho mysig stad! igår käkade vi middag med niklas westerberg från norrpan för er som vet vem det är, väldigt nice.

vi har gjort sjukt mycket sen sist jag skrev. bland annat partat med sagan om ringen gänget och så har vi jobbat på en ekologiskt typ hippe kollektiv. det kallas att woofa och det går typ ut på att man jobbar fyra timmar om dagen och så får man mat och boende vilket låter fett nice och som en win win situation men det var inte så nice som det lät. han som hade stället var sjukt konstig och jobbig och var sjukt lik min pappa och alla höll på och rökte på hela dagarna (inte vi såklart, ni kan vara lugna). Pallade att vara där i två dagar sen fick jag sår på händerna av allt slit så vi ledsnade och drog.

jag har också utvecklat en fobi för ålar vilket kanske är jordens kanske äckligaste djur. typ som ormar fast mer sneaky, och ni som känner mig vet att jag att freaking livrädd för ormar. det värsta är att ålarna typ bor i alla bäckar och grejer här så det är omöjligt att bada, så därför är jag lite smutsigare än alla andra. men hellre smutsig än ålbiten om jag får säga det. tacka gud för torr schampot!

hejdå bästa ni, här är vårat telefonnummer föressten. ni som har försökt höra av er till malta nummret behöver inte känna er ledsna att vi inte svarat. +64 22 156 6298 är numret, men det är bådas så om ni vill skriva massa hemligheter till mig eller casper så äre inte en bra idé att skicka dom dit. hejdå!



westerberg och arvefors


split apple rock

warariki beach

spirit of nature där vi woofade

Jusste, har föressten hört rykten om att mormor läsen migg blogg nu för tiden. så om du läser det här mormor så vill jag bara säga PUSS till dig för du är för söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0