jag har problem

amen tja på er vill ni veta en sak? jag har varit vaken sen halv sex imorse kul va? jag freakin hatar att inte sova som jag brukar, haaaaaatar det. det är inte mycket att göra åt saken men det är lite störigt att kolla på casper som ligger och sover med öppen mun, det gör mig avundsjuk. jaja. igår var vi iafl i valletta och kollade runt, riktigt shysst stad faktiskt. har hört massa skit om stället men det var lätt bättre än st julians där vi bor. vi blev inlockade i en liten liten restaurang av en liten liten kvinna där vi blev halvt blev matade. hon bjussade på hur mycket goda bröd och kakor som helst och var så söt att man bara ville ta henne i handen och springa iväg med henne. nog om det, nu ska jag hosta lite extra högt så att casper kanske vaknar. so long!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0