långsamt



såhär fint är det på det dära fina stället jag skrev om, och såhär vit är jag. just nu känns inte livet topnoch men det kan det ju inte alltid göra antar jag. funtar på att köra på löprunda nummer två idag men det blir väl troligtvis inte av, det är ju så jädra tråkigt att duscha efter men vi får se. en sak som är bra att det för första gången på en vecka är någon inne på facebook samtidigt som mig, och den här gången vare lilla C. men så atte, vi hörs.

föressten så är mitt maltesiska nummer 35699601994 (kan det utantill nu), skicka era nummer dit för jag har inga alls. gör det allihopa!

Kommentarer
Postat av: Bea

Haha det kan ju vara klyftigt att skriva med landsnummret och så ;)

2011-10-05 @ 11:21:34
URL: http://beanation.blogg.se/
Postat av: Aina

ameeeh. 356 är tydligen landsnummret om jag förstått det rätt, det vanliga nummret börjar iafl vid 9960.. ;)

2011-10-06 @ 10:04:56
URL: http://ainabanaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0