söndag kväll och sådär

god kväll på er, vi kom nyss hem från vår löpturen. och eeeh aa vi har sprungit sen jag skrev sist typ. nää skoja bara. vi sprang till sliema längs vattnet som typ tar en halvtimme att gå ungefär. och där hittade vi maltas bästa plats so far, ett sjukt nice badställe. har ju haft lite problem badandet här än så länge men asså det här stället är stället med stort S. kommer inte vara några porblem att gå upp och springa varje morgon om man vet att man ska få bada där, och så har vi sagt, att springa dit varje morgon och ta ett dopp. BÄST! tog tyvärr inte med oss kameran idag men det gör vi imorn och då ska ni få se på kalaset!

en till sak som är bra med badstället är att man får en chans att sola. och om man pressar fingrana mot huden riktigt hårt och kollar riktigt noga så har jag faktiskt fårr färg idag. score, jag är ju typ så vit att jag faktiskt skiftar i blått. nog om det, nu ska vi käka. KISS!

 

och casper vill säga sina visdomsord också.

är det inte orden som skiljer oss ifrån varandra? är det inte orden som
är mänsklighetens förbannelse??
xcxp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0