söndag morgon och sådär

godmorgon! aa eller jag har ju redan varit vaken i typ tre timmar men casper ligger och sover här fortförande. sover av någon anledning asdåligt här vilket är skitkonstigt för jag har alla odds med mig, rummet är mörkt, det är tyst och sängen är hård men ändå kan jag inte sova. mycket märkligt. idag ska vi ut och löpa längs vattnet i brist på andra saker att göra, har inte sprungit sen i våras tror jag men jag har ju köpt nya löparskor så vad kan gå fel?

imorn ska vi göra en ny jobbsökar räd fast den här gången ska vi satsa på alla bettingbolag. vi har kommit överräns om att stanna här minst en månad om vi inte fått jobb, har vi inte det så drar vi nog på dirr till nya zeeland och kör där istället för det kommer ju ändå bara bli kallt här om vi väntar längre. men men allt kan hända så vi håller alla dörrar öppna.


ginger men nöjd ändå

saknar faktiskt lite folk där hemma. skulle gärna pussa lite på bea och mamma just nu men läser ni det här så får ni föreställa er att jag pussar er. adios!


Kommentarer
Postat av: Bea

PUSS !

2011-10-02 @ 13:33:01
URL: http://beanation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0