vi siktar söderut

tjä! alles gut? alles gut här iallefall, våra gullis colombianer lagade middag åt oss som var pretty damn good. första gången sen jag kom hit som jag åt sallad faktiskt, har ju typ levt på spaghetti och tonfisk, ris och tonfisk eller nudlar och tonfisk i över två veckor nu. det är tur som fasen att vi typ springer varje dag för annars kan jag lova er att jag hade varit mist 7 kilo tyngre vid det här laget.

vi har föressten börjat smida lite nya planer på hur vi vill göra med resan. tanken är att dra till nya zeeland så fort vi hittat en bra biljett och jobba där istället med typ frukt plockning och sånt. det känns som att det kommer att bli rätt så jädra kallt här snart också så vi gör som fåglarna och drar söderut för att få lite mer sol. soft! efter NZ släpper i nog singapore en snabbis för att träffa min syrra sen drar jag nog vidare själv och möter upp med tjejerna någon annan stans i asien. shysst va? allt hänger bara på att man får ngt shysst jobb på nya zeeland men det lär väl inte vara några problem, vissa här är ju nya zeeländska medborgare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0