whipeuot och lite annat

god kväll vänner, alles gut? är hos min madre på landet och myser. lagade asgod mat och plockade typ allt från trädgårdslandet utanför, mycket rart. en mindre rar sak var att när jag igår åt min lunch på jobbet (mammas paj) så hittade jag en ganska stor spindel mitt i pajen. mycket väl tillagad. så gåre när man plockar maten själv, och jag kan säga det att det var ganska mycket svårare att fortsätta käka efter det.

nu till ngt annat, dom ringde från kanal 5 idag och frågade om jag ville komma till sthlm för andra uttagningen till whipeout på fredag. hade nästan glömt att jag sökte till det för aslänge sen lite spontant sådär. men vi får se hur det blir med den saken!




bilden på mig jag skickade in till whipeout, förstår att dom inte kunde motstå mitt leende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0