gloss

hängde sönder hela morgonen med ägg framför eurosport och tyngdlyftning innan jag drog till jobbet. hade den mest oproduktiva dagen i världshistorien i kiosken idag. det regnade sönder hela dagen hela stället var splirrans rent så what to do mer än att käka glass? efter glass käkandet drog jag hem till nation och åt lasange sen gick jag hem i spöregnet i min ena foppatoffla och blev blöt som en dränkt katt.
nu ligger jag i sängen efter att ha borstat håret i fyrtio minuter och dricker saft och lyssnar lite sådär otippat på U2 och myser. ae så för att sammanfatta den här dagen så har jag kort och gott ätit hela jädra dagen, det kallar jag shysst! jusste, fick bilderna från fotograferingen i stockholm idag och jag som i vanliga fall brukar vara missnöjd med allt så är jag faktiskt ganska så nöjd med några av dom här bilderna. jag vet att jag lagt upp den här både på facebook och instagram men slänger upp den här med. kiss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0