VOL 2.0

aloha bloggen. okej nu vet jag att det ver över ett halvår sedan jag skrivit här men nu är det faktiskt dax. imorgon är det den 21 december och världen ska tydligen gå under. mycket intressant. imorgon kommer jag sitta på jobbet och det är faktiskt inte så jag skulle vilja dö. ska man dö så ska man göra det storslaget tycker jag som att rädda ett drunknande barn eller ara att offra sig på något ärofyllt sätt. inte att bara elimineras samtidigt som resten av jordens befolkning.
 
anyhow. 
 
om 10 dagar lämnar jag och Linnet landet för att köra backpacker trip vol 2.0 i LA och Sydamerika och det är väl största anledningen till att jag börjar blogga igen. för att hålla alla stackars vänner och familj hemma i Sverige lugna och uppdaterade. det är ju självklafrt inte bara jag och Linn som ska resa utan även Hanna, Hanna och Bea har sina fingrar med i spelet.
 
det var det jag ville säga om den saken, kommer kötta blogg från och med nu allt jag kan så det är värt att kolla förbi här.
 
Kiss!
 
Nöjda och glada på gränsen till Cambodia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0