angkor

idag har vi hängt vid angkor templena hela dagen. vi hade ju fått för oss att det var ett tempel som man kollade på som hette angkor wat men så vare ju inte riktigt, jo asså ett tempel heter ju angkor wat fast hela området heter typ angkor om vi förstått det rätt. det gick att köpa en vecko inträdes biljett så att man kan hänga där en hel vecka men asså jag måste säga att en dag räcker ganska väl faktiskt. det blir lixom så att allt bara blir sten som sten efter ett tag. förutom i djungle templet där stenarna var "sååå mycket roligare och mer intrassanta än dom andra stenarna". näe det där var internt. hade också sjukt höga förväntningar på att se solnedgången vid angkor wat templet men det var det mest överhypeade jag varit med om, nästan helt värdelöst. skulle kanske ha varit coolare om vi hade fått gå upp högst upp i templets torn men det fick vi inte för vi hade för lite kläder på oss, jädra munkar!

kom iallefall hem jättetidigt idag och ska snart spela kort. vi alla är helt out och hade seriöst södra halvklotets smutsigaste fötter. nu släpper jag lite bilder från idag, hejs!


det sorgliga med fotbilden är ju att dom vita ränderna efter skorna är min riktiga hudfärg och resten är smuts, det är sorgligt. min kamera tör förövrigt stans sämsta bilder så mina bilder är inte alls lika fina som dom andras men det får vi leva med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0