NU studsar jag uppåt

äntligen. efter två dagar av total missär med panik, blog svett och tårar har jag äntligen lyckats styra upp mitt liv. jag trode verkligen att jag hade träffat botten när allt hände förra veckan men efter att ha tappat bort mitt nya zeeländska pass som jag måste ha för att lämna landet på tisdag så insåg jag att först slår man i the rock bottom, then there is fifty feet of shit, and then its me som dom så klokt förklarar i Bridesmaids.

jag orkade inte blogga på dom här två dagarna i anledning av att jag inte vet hur jag ska formulera mig men nu när det börjar lösa sig går allt bättre.
var med min brosdotter ella igår och kollade in lite OP-shops där jag lyckades fynda en blå stickad tröja och en gul blus (hatar det ordet men det är verkligen en blus, jag kan inte förneka det) fick iallefall båda för 52 kronor vilket är helt ok, heeeelt ok. köpte också ett par shorts och lite andra grejer vilket jag faktiskt behövde för jag slängde ut massa kläder innan jag kom till dunedin. en till sak jag också behöver köpa är ett par nya skor, har lyckats tappa bort ett par och haft sönder ett annat par på tre dagar. jag har verkligen ställt till saker för mig själv den här veckan men jag skyller på hela situationen, har så himla mycket i huvudet just nu att det inte förvånar mig om jag tappar bort både pass och skor.



"Blusen" som inte kameran gör rättvisa, plus att jag har ett linne under. Herregud vad man ser att jag är sliten, look at that face. Jag ser helt ihålig ut ju!

however, efter jag varit med ella så mötte jag up lucy och vinnie vilket var sweet. känns så sjukt skönt att vara med människor som vet om hela situationen med allt. ska träffa dom imnorn med och på fredag ska vi till Queenstown och parta med dom andra från orcharden. känns sjukt bra att få träffa alla igen, jag orkade inte ens säga hejdå utan bara stack, så en weekend med dom skulle verkligen vara bra.

love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0