puss från Legolas

den här dagen började med att åka till sjukan med lilla linn som har stans sjukaste utslag över hela korppen. folk har haft lite olika teorier om vad dom kan komma ifrån, vissa säger hundar, vissa säger blommor, vissa säger skaldjur, vissa säger trädmask och sen tror ju några att det kan bero på malaria pillrena hon knaprar. det var ju givetsvis pillrena som spökade så no harm done. hon fick dock två stora sprutor och jag grät mer än henne. om jag blir sjuk är det troligare att jag dör av skräcken från sprutan dom er mig än sjukdomen, tror jag iallefall.

resten av dagen har vi hängt vid poolen och jag har blivit röd. nu håller vi på och fixar oss för ikväll ska vi in till stan och käka mongolisk BBQ och lite sånt. mys ska det bli. Puss från mig och min roomie Legolas föressten!


Kommentarer
Postat av: bärtz

men gud stackars liten. hälsa krya. och hälsa alla andra. hoppas ni har det prima skinka. :D

2012-02-21 @ 20:26:45
URL: http://haannaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0