russian

shalom! eller hur säger man hej på ryska? hej iallefall, idag började vi dagen med att käka brunch i flera timmar. så jädra värt att slå ihop frukost och lunch till ett och tjäna pengar. åh så bra. vi träffade två kanadensiska killar på restaurangen som ska till samma ställe som oss i vietnam imorgon, dom bjöd in sig själva till beas birthday party på lördag men det blir sweet.
efter brunchen drog vi till russian market där jag köpte trosor och skor. vi har dock som regel här i huset, att om man köper något nytt så måste man slänga något man redan har. så idag rök två böcker, en klänning, ett par tights, en hatt och mina ganska nya adidas skor.
efter stan drog vi hem till rummet där vi har suttit och lyssant på den svenska björnstammens nya album, bra vare, heja waldorf. det tog förövrigt över två timmar att sy på två flaggor på väskan. herregud, blödde gjorde jag också. men jag är iallefall inte lika fattig på att sy som hanna skärblom som är asiens sämsta sömmerska. seriously.

imorgon bitti drar vi till vietnam med buss, hoppas att den resan blir smidigare än den in till kambodja och mjukare än den hit till phnom penh. nu ska vi dra och käka vår rullar. hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0