saving chickens

yellow everybody! hoppas allt är bra hemma i sverige, eller i thailand eller spanien eller vart alla nu är. här är det shysst, jag har både dushat och käkat idag så jag har varit duktig. mitt käkande har faktiskt börjat bli lite bättre än vad det var fr några dagar sedan. nu känner jag iallefall att jag blir hungig bara det att jag blir äcklad när jag tänker på mat vilket är bättre än förut iallefall när jag mådde illa bara tanken på att nåogn äter.

lyckades iallefall få i mig en bit av en köttfärs paj och då slog det mig att jag fan knappt står ut med att äta kött. det får mig så himla äcklad. insåg för några månader sedan att jag tycker att kyckling kan vara för jädra otäckt ibland med alla otäcka ben och brosk bitar, får påriktigt gåshud av att skriva det här.

har tänkt jättelänge på att bli vegiterian igen som jag var i flera år när jag var yngre men det känns så drastiskt. jag älskar ju salami om jag skulle bli vegiterian och käka salami skulle ju ingen ta mig på allvar någonsin. men om man säger att man inte äter kyckling och kött ibland kommer ju heller ingen ta en på allvar. livet är hårt. what to do?



Jag gillar levande höns så man slipper brosket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0