update from down under

det har nu gatt tva dagar sen C akte. dom har dagarna har varit sjukt langa men jag overlever. forsta dagen lag jag i samma soffa i precis samma stallning i kanske 9 timmar utan att rora mig, inte ens ga pa toa eller ata. igar tog jag tag i livet och rorde mig fran soffan till duschen och sen fran duschen till stan for att trost-shoppa. trost-shopping funkar inte riktigt som jag tankte att det skulle funka, jag blev inte gladare av sakerna jag kopte men det kandes bra att komma ut och gora nagot. kopte iallefall en vaska och en liten guldig klanning, kanner att bli otroligt o-glammiga liv maste bli lite mer glammigt.
idag har jag kollat pa varldens kanske tontigaste TV program, Kendra. det handlar om en gammal playboy tjej och hennes liv, hon kan nog vara den absolut omognaste kvinnan jag varit med om. och for att inte prata om introt, bjussar pa det har nedanfor med lyrcis, lucky you. jag vet inte vad jag ska gora av mitt liv just nu men en sak ar saker och det ar att jag aldrig ska bli som stackars Kendra aven fast hon ar rik.
jag hoppas att ni kan se videon for jag kan inte se om det funkar. ja ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0