fake sjuk

OJ vad kul vi hade igår. oj oj oj. vi har fortförande neon färg ungefär överallt, typ i öronen, i håret, i armhålan, på fötterna, ögonfransar osv. men värst av allt är dock att det är färg lite överallt i våran bungalow, och vet ni vad? om det är färg på något i huset så får man böta. ehm. eftersom det tydligen är rosa färg i min och linns säng och hotel ägaren ska komma om 15 minuter och inspektera rummet så har vi kommit på den brilljanta planen att fakea en sjukdom. jag ska lägga mig på all rosa färg och låtsas sova och vara sjuk, för då vill dom säkert inte röra mig och vi slipper att böta. voilá!

imorgon bitti åker vi till krabi och på måndag är det min födelsedag. woho. om mina vänner över huvud taget har köpt presenter till mig har dom varit otroligt diskreta. otroligt. nu ska jag krypa ner i sängen och dölja färgen, imorn kommer bilder från moon festen. adios!


Kommentarer
Postat av: Bea

Du ska få en geeeeeeet

2012-03-18 @ 13:24:53
URL: http://beanation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0