pek förbud

yes. hade givetvis kul igår kväll som vanligt. toppade ju inte tisdagen men det kommer nog framtida utekvällar också ha svårt att göra. drog runt mellan barerna red apple, why not och sailing club halva natten. fick skäll av en vakt för att jag pekade på DJn och lyckades trampa ner halva benet i ett avlopp fullt med sopor och gud vet vad. överlevde det med iallefall. och jusste, bea fick en blåtyra och hanna tappade nästan stortå nageln. men det överlevde dom också. 

idag har vi legat och sovit på stranden och ikväll är vår sista kväll här i Nha Trang för imorn bitti drar vi till Mui Ne ett par dagar. Kiss!


Är badass och pekar på DJ ändå. naughty naughty..

Kommentarer
Postat av: Lovisa

HEj!



Nu låste jag som en mamma men jag är en mamma. Vill bara säga att läkare varnar för att röka vattenpipa. DEt är jättefarligt. Kommer inte riktigt ihåg hur det var nu men jag hörde på radion om det. Nu hittade jag vad det var: här:http://www.aftonbladet.se/halsa/article11436255.ab

en timme m vattenpipa är motsvarar 100-200 cigaretter. Nåt att tänka på!

Pusspuss

2012-03-05 @ 09:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0