spontan tisdagar

vaknade upp kl 04.00 igår morse efter fyra timmars sömn och var inte värdens nöjdaste människa. hoppade in i en öppen jeep och åkte tusen år i typ storm. hyrde fyrhjulingar för 70 dollar för en halvtimme och fastnade i sanden. men värt vare faktiskt. efter det åkte vi till sanddy nummer två där jag blev nerbrottad av två små vietnamesiska kvinnor små som barn i sanden och blev sedan nerknuffad för en backe och fick sand överallt. värt var det också. efter det gick vi i fyrtio minuter i en bäck för att komma till ett jädrigt hypeat vattenfall som vi tillslut inte hittade. men det var fakitiskt också värt.
på kvällen hängde vi med lite kanadensare, lite holländare och två från hogwarts och blev sådär super spontana och körde utgång, bästa spontana tisdagar och biljard. slår självklart inte förra tisdagen såklart men ändå värt.

idag har vi ridit struts. kan ha varit en av de läskigare sakerna jag gjort den här resan. insåg att jag är ofantligt rädd för strutsar. ofantligt. ja ja det var dom här två dagarna lite snabbt och kort. nu ska jag hoppa in i dushen, man vet ju aldrig vart dom dära fäderfäna har varit. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0