tjugoårs kris

"imorgon fyller jag tjugo år. jag har inte gjort sådär jättemycket coolt i livet, jag är inte våldsamt bra på något speciellt, jag fick IG i matte C, jag är urfattig, otränad, singel och har inget fast jobb. amen hejsan tjugoårs kris. sjukt mig i knät!"

hänvisar till mig facebook status. lite så känner jag mig just nu. som världens kanske hopplösaste människa. ful, fet och finnig och längtar efter mamma. har inte alls lust att fylla år imorgon men måste det vare sig jag vill eller inte. bea kände tydligen lite såhär dagen innan hennes födelse dag i HCMC men sa att det blev bättre dagen efter. ÅH. inte nog med det är vi på "Thailands lugnaste plats" dagen till ära. sjkut mig i knät igen. hade planerat att ha min guldklänning på min födelsedag men nu känner jag att jag inte förtjänar den längre så jag kommer väl glida runt i någon sorts smutsig dräkt dagen till ära eller något. ja ja. mår väl kanske lite bättre imorgon kanske. nu ska vi dra och käka middag. hejdå.


Kommentarer
Postat av: Lo

hjärtat, jag älskar dig oavsett och jag tycker att du är fin och vet preeeeeecis hur du känner dig. puss, puss, puss o kram

2012-03-18 @ 17:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0