irriterad

Vet ni en sak? Jag är jävligt irriterad. På saker som är sjukt olämpliga att skriva ut här på bloggen så därför biter jag mig i läppen och fingrarna så jag inte ska göra det. Men kan säga det att jag totalt har tappat förmågan att känna empati eller medlidande och att jag nog har fått attitydprblem. Japp kort och gott! 
 
Annars då? SKÖN utgång igår, slutade hemma i Beas hus där jag och ett gäng från Eber körde grannfejden vol.2 mot Beas lägenhet. Tänkte försöka ge mig på att slänga upp en video här om det gå, men det får bli lite senare. Ägig kväll ändå. Köttar vidare på 14 jobbdagen i rad imorgon och på onsdag åker jag till Stockholm för att ösa lite med tjejerna. Jarå!
 
Nu tänkte jag slänga upp lite bilder som får mig glad, från när Linnet och jag var uppe och hälsade på tjejerna i Juni. Puss då!
 
 
Och nu blev jag genast på bättre humör! Oj vad jag tycker om dom där tjejerna!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: fredrikkarlsson.blogg.se

Vem fan behöver pengar när du har det där härliga gänget att umgås med! ;>

2014-02-06 @ 11:54:54
URL: http://fredrikkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0