shots i cancun

Aadå har haft det äckligt bra i Tulum med australiensarna, bodde i landets finaste lägenhet, hade pool, stans skönaste säng och så fanns det en söt hund där också, helt i min smak. Uuäk på att behöva säga hejdå till folk, blir lika tårögd varje gång och vill bara gå det gjort, som att dra av ett plåster. All good things come to an end då att säga.

Meeeen med något ont kommer alltid något gott, får äntligen hänga med mina favorit cats igen och nu är vi i Cancun. Är nog på stans finaste hostel, så fort vi kom innanför dörrarna fick vi en varsin shot, vet inte om det beror på shoten men sängarna här gör mig inte alls äcklad. Överväger att slå på stort och sova utan reselakan till och med men jag kanske kommer vakna upp i panik då.

Kör all in på Coco Bongo ikväll, för dom som inte vet vad det är är det bara att googla. Puss katterna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0